reklama

Existujú najlepší priatelia?

Som jednoducho vrak, chodiaca skrachovaná existencia a môj život sa začne iba vtedy, ak sa ešte raz narodím... Blbé na tom je len to, že táto veta nebola vyrieknutá v krízovej situácii...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu
(zdroj: internet)

Trošku chaotický začiatok asi veľmi neprezrádza, o čom idem písať. Jednoducho - O NEJ! Je blonďavá, nižšieho vzrastu, neskutočne vtipná, veľmi milá a ten prvý výrok utrúsila ona. Jej osobitá povaha sa nedá neobľúbiť, jej hlášky sa nedajú prepočuť.

"Čo? veď sa premôž! S kým budem chodiť na havaj? ty budeš potom zodpovedná za môj psychický kolaps. ty budeš na vine, lebo ty tam nebudeš a teda ma nebude mať kto prebrať, ak budem bezvládne ležať na zemi a nevšímaví študenti ma budú flegmaticky prekračovať..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môže sa na prvý pohľad zdať, že je pesimistom a smeruje k istému značne čiernemu koncu, ale zdanie klame, tomu verte! Ona je len bojovníkom proti bezpráviu, flegamtikom(i keď ona sama ním občas je)...

"Objem veľkosti množstva mojej nudy sa rovná priemeru rozdielu apatickosti a znechutenosti, približne sa to rovná 10,5 bodov na stupnici s najvyššou hodnotou 5." Čas od času sme sa na niektorých hodinách nudili, tak sme tvorili... Ale tá nuda nebola spôsobená nedostatočnou zaujímavosťou toho či onoho predmetu, ale jednoducho tým, že práve sme na ten predmet nemali náladu... A preto to končilo aj takýmito zúfalými pokusmi zahnať driemoty či nedovoliť našim mysliam, aby sa flákali inde ako po triede:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ona: "Keď si na fyzike, láskavo hovor fyzikálnym slangom - napr. Nudím sa ako uzemnený elektrón."
Ja: (ticho)
Ona: "Povedz niečo!"
Ja: "Všetky systémy majú poruchy. Neprepla som si jazyk. Sila mojej nudy je vektorová veličina. Stačí?"

ODHALENIE

Tá Ona má svoje meno. Volá sa Nika a sedeli sme spolu! A za čo? No, viete, to je zložité... asi za to, že sme boli príliš rozdielne a mali sme sa jedna od druhej čo učiť. Však skôr to bolo tým, že sa nám nechcelo sedieť s nikým iným v jednej lavici takú dobu! Neľutujem ani moment.
A čo k tým najlepším priateľom? EXISTUJÚ! ja mám Niku, píšeme si vtipné maily, povzbudzujeme sa v akože nudných momentoch nášho života... a naše kamarátstvo je proste originálne!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Nika, ja som proste musela použiť tvoje výroky... Ak máš proti tomu nejaké výhrady, vlastníš všetky možné i nemožné kontakty na mňa! ;) Tak sa maj Hu - Hu.

Tvoja Albatros

Alžbeta Minčíková

Alžbeta Minčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že svet nie je až taký čierny... a ako sa spieva v jednej pesničke: Farbičky - čarbičky so sebou mám stále, čo sa mi nepáči po svojom prečmáram... Zoznam autorových rubrík:  škola, školičkaKeď občas premýšľam...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu