reklama

Tomu, kto vie prečo...

Občas to trvá dlhšie, inokedy sa to na vás zosype ani nestihnete do dvoch napočítať. Ahoj, ako sa máš... dnes je tak krásne... nech sa páči, slečna... vďaka, drahý pane...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: internet)

Ani neviem, prečo toto teraz píšem. Možno Ti len chcem povedať, že aj vďaka Tebe som veľmi šťastná. Vieš vôbec prečo?

Stretla som ťa len náhodou. A mali sme si čo povedať. Zrazu som sa ocitla v tvojom živote a možno si to ani neplánoval. Bola to len náhoda alebo skôr súhra všetkých možných a nemožných náhod. Kto za tým všetkým bol?

Asi sa to už nikdy nezopakuje, bolo to len jedinký raz - prvý a posledný. A posledný? Ty s tvojím humorom si neopakovateľný, vytŕčaš z davu. Ne Teba presne sedí tá poučka: Len mŕtvoly idú po prúde, ty plávaš proti nemu. Občas sa divím, odkiaľ berieš toľko sily byť iným, úplne odlišným. Povedal Ti už niekedy niekto, že Ťa neskonale obdivuje len preto, že si aký si? Vidíš, nemusíš dosahovať enormné nezmyselnosti života, aby si niekoho urobil šťastným.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Verím, že si toto tu nájdeš a prečítaš. Ak áno, ozvi sa mi... kontakty tu sú... A aby som nezabudla. Ďakujem!

P.S. Niekedy si spolu pozrieme Madagaskar, aby sme sa ujednotili an všetkých tých fenomenálnych hláškach!

Alžbeta Minčíková

Alžbeta Minčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že svet nie je až taký čierny... a ako sa spieva v jednej pesničke: Farbičky - čarbičky so sebou mám stále, čo sa mi nepáči po svojom prečmáram... Zoznam autorových rubrík:  škola, školičkaKeď občas premýšľam...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu