reklama

Spomienky v krabici od tenisiek

Počas sťahovania do izby som potrebovala vyriešiť problém, kam uložiť staré zošity, pohľadnice, listy od priateľov či ľudí, čo už dáno zabudli... kam ukryť črepy z vianočných gulí, ktoré som náhodou rozbila, či stužtičku z maturitného ročníka alebo sušenú žltú ružu, množstvo farebných gombíkov, ktoré poodpadali z oblečenia, čo už nevlastním...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ešte pred pár rokmi som aktívne skautovala... A teraz všetky tie šatky, zápisníčky, spomienkové predmety na tábory a skautské akcie zmestia do obyčajnej kartónovej krabice od tenisiek, ktoré som si kúpila na niektorý z táborov.

Môj 8 - ročný život na gymnáziu má tiež svoju krabicu. Tentokrát krabicu od zimných čižiem mojej sestry. Sú v nej školské časopisy, ktoré sme ako celkom dobrý tým robili pre študentov. Teraz odpočívajú na svojom mieste, tichúčko vo svojej krabici.

Drobné vecičky, ktoré odkladám "lebo sa raz zídu" majú zvláštne bordovo - hnedú krabicu od bratových tenisiek. Dá sa rýchlo otvoriť i zatvoriť, lebo veko je jednou stranou spojené s krabicou. Keď ma napadne niečo vyzdobiť, vyrobiť alebo len niečo niekam prirobiť, tak ju vytiahnem spod stola a vyberiem z nej drobnôstku, ktorá presne sedí. žy sa nájde tá správna :).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každá moja spomienka neleží len v mojom srdci, ale je "odzálohovaná" či "archivovaná" v krabici od topánok, tenisiek, čižiem, sandálok...

Včera som sa premŕvala v mojich krabiciach. Bolo mi tak smutnokrásne. Myšlienkami som sa vracala na miesta, z ktorých som si doniesla kamienky, k ľuďom, ktorí mi zanechali malý kúsok papierika s adresou, či k chlapcom, ktorí mi darovali ružu. Ukladala som spomienky do krabíc a krabičiek, aby som sa ich kedykoľvek mohla znova dotknúť, cítiť ich vôňu, režiť ich znova v myšlienkach.

Alžbeta Minčíková

Alžbeta Minčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že svet nie je až taký čierny... a ako sa spieva v jednej pesničke: Farbičky - čarbičky so sebou mám stále, čo sa mi nepáči po svojom prečmáram... Zoznam autorových rubrík:  škola, školičkaKeď občas premýšľam...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu