reklama

Sedím v škole a pozerám okolo seba...

Dnes je 23. apríl, do konca semestra ostávajú 2 týždne, potom skúškové... Sedím v škole. Pozerám okolo seba nie len na spolužiakov, ale aj ďalších študentov. Mňa čakajú ešte 3 hodiny štatistiky, čo čaká ich, neviem. Ale viem jedno...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

... prišla som malá, naivná a ustráchaná do veľkého mesta, na ktoréasi každý nadáva. "Šak Blava..." "Samí cool típkovia s prázdnymihlavami, vymachlené babenky." "Vrchol kultúry - Aupark, Polus, Avion akto to dá za jeden deň - nemal len kultúru, ale aj šport!"

Poradilimi: "Nemaj očakávania, nebudeš sklamaná." Naozaj som si nerobila veľkéilúzie o škole, internáte, ľuďoch, ale i napriek tomu som bola veľmisklamaná. Nečakala som, že medzi toľkými davmi ostanem tak veľmi sama.Prvú pomocnú ruku mi podala moja fantastická sesternica, ktorá mipredstavila Bratislavu z úplne inej perspektívy než z akej som simyslela, že ju poznám. Potom už do môjho "bratislavského" života začalivstupovať kamarátky zo školy, z internátu... postupne som prestala byťsama.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sedím v škole. Pozerám okolo seba, občas prejde niektopopred dvere, usmeje sa na mňa, pozdravíme sa... Určite sme sa užstretli. Na chodbe, prednáške, internáte, telesnej a možno pred dveramičakajúc a skúšku.

Myslela som, že do tohto "veľkého sveta" nikdynezapadnem. Prešiel rok a ja som stále tu. Deň čo deň (teda okrem týchvoľných :)) chodím do školy. Občas cez prestávky len tak sedím arozhliadam sa, sledujem študentov, profesorov i docentov, upratovačky av duchu sa radujem, že som tu.

 Ešte stále len tak sedím a ťukám do klávesnice tieto písmenká. 8 minút do prednášky...

Alžbeta Minčíková

Alžbeta Minčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že svet nie je až taký čierny... a ako sa spieva v jednej pesničke: Farbičky - čarbičky so sebou mám stále, čo sa mi nepáči po svojom prečmáram... Zoznam autorových rubrík:  škola, školičkaKeď občas premýšľam...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu