reklama

List Ježiškovi (dúfam že nie naposledy)

Drahý Ježiško! ...hmmm... Myslíš, že som dobre začala? Nikdy neviem, ako Ťa osloviť, či aký prívlastok Ti dať a vlastne... tentokrát ani neviem, či je normálne, aby som Ti písala pred Vianocami list. Nie som už priveľká?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Každopádne, skôr ako Ti naznačím, čo by som si priala pod stromček (veľmi dobre viem, že Ty to vieš, ale aj tak...ponecháme tomu isté čaro a napíšem na koniec listu aj to ;) ), Ti potrebujem napísať zopár pre mňa nesmierne dôležitých vecí.

Ďakujem. Umiestnil si do môjho života množstvo ľudí, ktorí stoja pri mne, aj keď to už vzdávam. Daroval si mi skvelých rodičov - mamu a ocka, aby ma mal kto veľmi milovať a uisťovať, že zvládnem aj zdanlivo nezvládnuteľné, ale daroval si mi aj súrodencov, aby si preskúšal, či si ma stvoril s pevnými nervami (viď.občasné hádky so sestrou a bláznovstvá s brašulkom). Dovolil si, aby som sa stretla s Dušanom, v ktorom som našla niekoho nenahraditeľného a tiež si mi do cesty poslal Michala (Ty vieš ktorého ;) ) a veľa ďalších ľudí, o ktorých možno ani neviem, že okolo mňa sú a predsa tak nenápadne nado mnou držia ochrannú ruku (samozrejme aj Ty sám ju držíš s bandou anjelou... Prepáč, to vyznelo ako keby ste nejaký pouličný gang, ale...veď ma poznáš :) ). Viem, amla by som Ti poďakovať aj za to, že som sa dostala na Vš a že sa mi darí a blá blá blá.... Ale ako... Tú Bratislavu si si mohol nejak premysleť, keď si vložil ľuďom dary stavať, pretvárať a budovať. Vieš, ono... Nepostavili ju zle (až na ten občasný chaos kvôli centimetru snehu ha ha ha), ale neviem akým riadením si z nej urobili mesto plné zhonu, behačiek - lietačiek.Zdá sa mi, že tu už ľudia zabudli žiť. Neurobíš s tým niečo? Nechcem Ti hovoriť, čo máš robiť, Ty to vieš najlepšie...ja len prosííííííííííííím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S prosením som začala už predchviľkou, tak len budem pokračovať. Veľmi Ťa prosím o zdravie pre všetkých, ktorí ho potrebuju a aj tých, čo nie, aby im aspoň vydržalo.... tiež Ťa chcem úprimne poprosiť o dar trpezlivosti, pochopenia a... už ani neviem čo som chcela. Tak nič. 

Ach jaj, Ježiško.... Tento rok je to fakt des! Trčím v Bratislave, ktorú vôbec nemám rada a...neviem ako sa s tým vysporiadať. Preto, teda nie pre to, ale len tak. Mohol by si mi, prosím pod stromčekom nechať nejaké ponožky, malú veveričku (viem, už ich mám veľa a som už na ne asi priveľká, ale ja potrebujem kamarátov!!!) a môžeš mi priniesť aj nejakú knižku (aby som mala zase čo rok čítať) - výber ponechám na Tebe, ale ak ma niečo napadne, dám Ti vedieť a usmerním Tvoje vyberanie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Vopred Ti zo srdca za všetko ďakujem. S láskou Tvoja Alžbetka

P.S. Ako je možné, že chaos nastane práve vtedy keď je to najmenej vhodné? 

Alžbeta Minčíková

Alžbeta Minčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že svet nie je až taký čierny... a ako sa spieva v jednej pesničke: Farbičky - čarbičky so sebou mám stále, čo sa mi nepáči po svojom prečmáram... Zoznam autorových rubrík:  škola, školičkaKeď občas premýšľam...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu