reklama

Vďaka za malé veci

„Ahoj, som z Veveričkova a nikdy nechcem dospieť. „Ja som už dlho medzi dospelými a je to také ako keby to ani nebolo. „Je to iné! Vidím...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: ja - a to je moja rúčka)

„Je to! Vidím to na tebe. Niečo sa v tebe zmenilo, už to nie je ono!“
„Nemusíš dospieť, keď nechceš.“
„Spoločnosť... ona, ona tak nejak potrebuje stále len dospelých.“
„Ale ty nemusíš byť. Ostaň vo Veveričkove a buď šťastná tak ako si, lebo tak si naozaj šťastná.“
„Neostaneš tam so mnou?“
„Nie, ja už nemôžem, už to neviem.“
„Nevieš čo?“
„Byť vo Veveričkove, byť takým nežným smiechom a citovať rozprávky.“
„Ty cituješ len veľkých ľudí, však?“
„Musím. Dospelí majú svoje dospelé reči vo svojom dospelom svete – Veľkých.“
„Čiže už žiadne Veveričkovo alebo Kvetinkovo? Už len Svet Veľkých.“
„No tááák. Nebuď z toho smutná. Aj v tomto Svete Veľkých je veľa pekného a veľkého.“
„Ano. Tam sú naozaj len tie veľké veci – veľká závisť, veľký egoizmus, veľké lásky, veľké rozchody, veľké peniaze...“
„Nemôžeš to vnímať takto... myslíš, že dospelí zabúdajú že aj oni boli malí či mladí?“
„No, možno. Ale už sa im nerátajú malé veci. Malý kvietok vo vlasoch, pár koruniek na zmrzlinu, malý darček pre radosť...“
„Takže ty nechceš byť dospelá, teda veľká?“„Nie...“
„Rozmysli si to.“
„Dnes ešte nie, dnes ešte budem citovať rozprávky a nosiť malé kvietky vo vlasoch.“
„Ďakujem.“
„Aj ja tebe. A... Pozdravuj Svet Veľkých od Veveričkova a Kvetinkova.“ „Budem, moja malá princezná...“

Alžbeta Minčíková

Alžbeta Minčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že svet nie je až taký čierny... a ako sa spieva v jednej pesničke: Farbičky - čarbičky so sebou mám stále, čo sa mi nepáči po svojom prečmáram... Zoznam autorových rubrík:  škola, školičkaKeď občas premýšľam...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu