reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alžbeta Minčíková

Alžbeta Minčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že svet nie je až taký čierny... a ako sa spieva v jednej pesničke: Farbičky - čarbičky so sebou mám stále, čo sa mi nepáči po svojom prečmáram... Zoznam autorových rubrík:  škola, školičkaKeď občas premýšľam...SúkromnéNezaradené

reklama

Keď občas premýšľam...

František Halás: Doznání

Alžbeta Minčíková

František Halás: Doznání

Málokto dnes číta básne. Ja však áno. Dnes by som sa s vami chcela o jednu podeliť. Našla som ju v ošúchanej modrej knížočke s rozpadnutým obalom a zažltnutými stránkami. Akoby krehkosť knižky stál v protiklade s jej obsahom.

  • 3. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
Bol pondelok, deň žalostnejší ako iné

Alžbeta Minčíková

Bol pondelok, deň žalostnejší ako iné

Nemám rada budík, keď ráno zvoní... Najmä v pondelok. Ráno. Skoré, veľmi skoré ráno...

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 096x
  • 4
Spomienky v krabici od tenisiek

Alžbeta Minčíková

Spomienky v krabici od tenisiek

Počas sťahovania do izby som potrebovala vyriešiť problém, kam uložiť staré zošity, pohľadnice, listy od priateľov či ľudí, čo už dáno zabudli... kam ukryť črepy z vianočných gulí, ktoré som náhodou rozbila, či stužtičku z maturitného ročníka alebo sušenú žltú ružu, množstvo farebných gombíkov, ktoré poodpadali z oblečenia, čo už nevlastním...

  • 29. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 934x
  • 1
"Slová... čo všetko...

Alžbeta Minčíková

"Slová... čo všetko...

... sa v nich schová, dokonca aj mlčanie."(K.Peteraj)Občas stačí padajúca nežná hmla, či pád popísaného listu papiera na zem a prídu slová, spoja sa do viet a tie do myšlienok, ktoré nemusia dávať zmysel. Treba ich nechať dozrieť.

  • 21. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 096x
  • 3
Každá mama má svoju vôňu

Alžbeta Minčíková

Každá mama má svoju vôňu

Stačí, že na chviľku odídeš z domu a my sa uvelebíme v tvojich perinách a keď nie si doma dlhšie, chodíme po izbách a hľadáme vo veciach tvoju vôňu. V tvojom pyžame, svetri, v tvojej posteli...

  • 11. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 7
reklama
Zrkadlo

Alžbeta Minčíková

Zrkadlo

Zdvihla som zrak od knihy... V izbe sliepňavo svietila ospanlivá lampička. Uškrnula som sa a pomalými krokmi som prišla k rádiu a zapla ho. Ostré tóny sa mi hlboko zarývali do uší. Zahľadela som sa na okennú tabuľu, ktorá vlastnila môj obraz. Práve vtedy mi zablúdili myšlienky kamsi do minulosti.

  • 11. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 785x
  • 0
Vďaka za malé veci

Alžbeta Minčíková

Vďaka za malé veci

„Ahoj, som z Veveričkova a nikdy nechcem dospieť. „Ja som už dlho medzi dospelými a je to také ako keby to ani nebolo. „Je to iné! Vidím...

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 043x
  • 1
Si mojím anjelom - som ja tvojím?

Alžbeta Minčíková

Si mojím anjelom - som ja tvojím?

Občas by som si prial byť anjelom. Občas by som chcel byť ním...Občas. Občas vidím anjela v tvojich očiach a mám pocit, že som vtedy stratený v raji. Prial by som si, aby si ich už nikdy nezavrela. Občas... Občas by som si prial byť anjelom, aby sa lúče slnka mohli dotknúť mojich krídel...

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 033x
  • 4
Hríbová polievka, šál a moja... MAMA

Alžbeta Minčíková

Hríbová polievka, šál a moja... MAMA

Mami, ak toto budeš čítať, (čo istotne budeš, lebo ty čítaš všetko, čo napíšem) prosím, len sa pousmej...

  • 5. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 529x
  • 7
...Kronika...

Alžbeta Minčíková

...Kronika...

Včera som si k tomu sadala s tým, že tentokrát už fakt musím. Už nemôžem dlhšie čakať...

  • 13. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 850x
  • 0
reklama
...Omyly... (čo som raz písala na margo niečích otázok a odpovedí.)

Alžbeta Minčíková

...Omyly... (čo som raz písala na margo niečích otázok a odpovedí.)

V mojom ponímaní je svet úžasným zázrakom Božej vôle dosadiť do dokonalého vesmíru túžbu priblížiť sa tejto dokonalosti. Attingo caelum.

  • 2. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 213x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu